FAQ

FAQ – Ofte stilte spørsmål

Hvordan kan jeg kontakte Solid Handel?

Du kan kontakte oss på post@solidhandel.no, der vårt kundeserviceteam gjerne hjelper deg med det du måtte trenge!


Sender dere internasjonalt?

Ja, vi sender til store deler av verden.


Hvor sendes varene fra?

Alle bestillinger sendes fra vårt lager i Hong Kong.


Kan jeg endre eller avbryte bestillingen min?

Vi prøver å behandle bestillinger så raskt som mulig, derfor må eventuelle endringer eller kanselleringer gjøres innen 12 timer etter at bestillingen er lagt inn. Etter dette vil forespørselen bli avvist.
Du kan likevel returnere varen for full refusjon etter at du har mottatt den.


Hvilke betalingsmetoder godtar dere?

Vi aksepterer alle vanlige betalingsmetoder, inkludert Visa, Mastercard, American Express og PayPal.


Når blir bestillingen min behandlet?

Alle ordre håndteres og sendes fra vårt lager. Vi ber om litt ekstra tid i travle perioder som salg og høytider.
Bestillinger behandles mellom mandag og fredag, innen 1–3 virkedager etter kjøpsdato, og sendes vanligvis dagen etter behandling.
Vi sender ikke i helger.


Hvor lang tid tar det før jeg mottar bestillingen?

På grunn av høy etterspørsel kan levering ta mellom 2–4 uker, avhengig av leveringsadresse.


Hva om jeg ikke mottar bestillingen min?

Hvis du ikke har mottatt bestillingen innen 30 dager etter forsendelse, har du rett til full refusjon.


Blir jeg belastet for toll og avgifter?

Prisene på nettsiden er avgiftsfrie og oppgitt i norske kroner.
Det kan påløpe importavgifter, toll og lokale skatter når pakken ankommer ditt land. Disse kostnadene bestemmes av ditt lokale tollkontor og må dekkes av kjøper.
Solid Handel er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser forårsaket av tollbehandling. For mer informasjon, kontakt ditt lokale tollkontor.


Hvordan returnerer jeg en vare?

Kontakt oss på post@solidhandel.no for instruksjoner om retur.


Hva hvis varen jeg mottok er feil, mangler eller er skadet?

Dersom du har mottatt feil eller defekt vare, kontakt oss så snart som mulig.
Inkluder ordrenummer, bilder av varen(e) og relevant informasjon i e-posten, så løser vi saken raskt.


Når får jeg refusjonen min?

Refusjoner blir tilbakeført til den opprinnelige betalingsmetoden.
Ved betaling med kort vil pengene bli tilbakeført innen 7–10 virkedager etter at vi har mottatt varen eller kanselleringen.
Dersom du ikke har mottatt refusjonen innen rimelig tid, ta kontakt med banken eller kortutstederen din – det kan ta litt tid før beløpet vises på kontoen din.